Programowanie współbieżne, Języki programowania, Aplikacje, Gry

Paper Ball 2004Pro

Paper Ball 2004Pro

Zasady gry:

Paper Ball 2004 to komputerowa implementacja kartkowych piłkarzyków. Oparłem ją na najbardziej popularnych zasadach tzn
-w grze biorą udział dwie osoby
-gra się tylko do pierwszego gola lub pierwszego zablokowania gracza. W obu przypadkach wynikiem gry będzie 1:0 dla jednego z graczy.
-w przypadku gdy gracz dotrze do punktu, który należy do krawędzi lub był już odwiedzony musi wykonać dodatkowy ruch.
-gra odbywa się na boiskach, które można narysować na kratkowanej siatce o wymiarach do 20 na 20 kratek. Dzięki wbudowanemu edytorowi boisk w każdej chwili możemy stworzyć boisko jakie się nam będzie podobać

Tryby gry:

Paper Ball 2004Pro udostępnia 4 tryby gry
– człowiek z człowiekiem – dwóch graczy używa tego samego komputera.
– człowiek z komputerem – do wyboru mamy 6 poziomów trudności.
– komputer z komputerem – ten tryb służy do porównywania poziomów i do analizy taktyki gry komputera.
– człowiek z człowiekiem przez sieć – umożliwia grę w sieci lokalnej lub przez internet (w tym przypadku jedna osoba musi mieć zewnętrzny adres IP)

System powtórek:

Jedną z wielu użytecznych rzeczy w programie jest możliwość dokładnego odtworzenia kolejności wykonania ruchów. Dzięki temu w czasie meczu jak i już po jego skończeniu możesz dokładnie przeanalizować swoje ruchy i przeciwnika.

Wymagania:

procesor: klasy Pentium, zalecany 500MHz
pamięć: 10MB+wymagania systemu operacyjnego,
karta grafiki: dowolna, która współpracuje z systemem Windows,
system operacyjny: Windows 98, ME, 2000, XP, 2003, XP x64, 2003 x64, Vista, Vista x64